Heavy Metal, Power Metal, Glam Metal, Melodic Metal, Hard Rock, AOR...


wtorek, 28 listopada 2023

BOANERGES - Más Allá Del Umbral (2002)


Moja ocena: 10/10
Od wydania płyty "Señales antes del fin" minęło trochę lat, zanim zespół wydał coś nowego. Fani zespołu musieli więc troszeczkę poczekać na nowy album pod tytułem "Más allá del Umbral", który pojawił się już na początku nowego millenium. Jednak gdy się już ukazał, wszyscy dostali dokładnie to, czego od tej grupy oczekiwali. Płyta przyniosła doskonałą muzykę heavy/power metalową, na ponadidealnym poziomie. Także produkcja całości zachwyca, naprawdę bardzo mi się podoba świetne brzmienie zespołu. Jeśli chodzi o długość tej płyty, to jest ona raczej standardowa dla płyt EP. Mamy tu pięć utworów o dość zróżnicowanej stylistyce, z czego jeden jest miniaturką muzyczną stanowiącą bardziej przerywnik między utworami. Nie jest to więc specjalnie długi album, ale zapewniam, że zawiera naprawdę ciekawy, ponadczasowy materiał. Album zaczyna się od dość dynamicznej kompozycji power metalowej pod tytułem "Héroes En Soledad". Dalej jest równie ciekawie bowiem muzycy, zaprezentowali następną naprawdę czadową kompozycję power metalową pod tytułem "La Gran Batalla". Po dwóch ostrzejszych utworach w szybszym tempie muzycy zdecydowali się na piękny chóralny przerywnik pod tytułem "Castillo Fuerte - (Eine Feste Burg)". Po nim powracamy do cięższych brzmień power metalu wraz z kompozycją pod tytułem "Imperios y Reinos". Był to już przedostatni utwór na krążku, na sam koniec grupa pozostawiła jeszcze brawurowy cover przeboju grupy STRYPER. Jest nim heavy metalowy utwór pod tytułem "Soldiers Under Command" w nieco ostrzejszej heavy/power metalowej wersji. Warto dodać, że wokalistka BOANERGES z czasem miała okazję występować razem z legendarnym zespołem, którego cover tak dobrze wykonała.
Album nagrano w składzie:
Gabriela Sepúlveda - Wokal (STRYPER, HOLTER...)
Javier Fracchia - Gitara
Walter Estébez - Gitara (BARNI...)
Marcelo Rodríguez - Gitara basowa
Gastón Morales - Klawisze
Alberto Sabbatini - Perkusja
David Latorre - Wokale w tle (HELKER, LÖRIHEN, UNKNOWN, HÄGEN, HYEDRAH, VÄJRÅ...)
Ariel Ranieri - Wokale w tle (JASON...)
Ana Malara - Wokale w tle
Marcela Guevara - Wokale w tle
Maricel Fracchia - Wokale w tle
Natalia Romero - Wokale w tle
Ariel Garrido - Wokale w tle
Pablo Bondarcauk - Wokale w tle
Spis utworów:
1. Héroes en Soledad
2. La Gran Batalla
3. Castillo Fuerte - (Eine feste Burg)
4. Imperios y Reinos
5. Soldiers Under Command (Stryper cover)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.