Heavy Metal, Power Metal, Glam Metal, Melodic Metal, Hard Rock, AOR...


wtorek, 2 lipca 2024

DESYRE - Glamtron (2013)


Moja ocena: 10/10
Heavy, glam metalowcy z Finlandii, nie zawiedli i tym razem, wydając kolejny naprawdę znakomity album. Muzycy pozostali tu wierni wzorcom obranym na poprzednim krążku, przynosząc swoim fanom niemało naprawdę przebojowej muzyki czepiącej garściami z lat 80. XX wieku. Oznacza to wspaniałą zabawę i naprawdę ponadczasowy klimat, który zdążyliśmy już poznać już na wcześniejszych wydawnictwach tego bardzo ciekawego zespołu. Słowem także i w tym przypadku mamy do czynienia z dziełem prawdziwie ponadidealnym, godnym najwyższej oceny. Dlatego nie warto już przedłużać wstępu i najlepiej będzie od razu przejść do opisu poszczególnych kompozycji, jakie znajdziemy ta tej wspaniałej płycie. Już sam początek w postaci intro "Enter the Glamtron" jest naprawdę wart uwagi. Potem przechodzimy do czadowej heavy metalowej kompozycji pod tytułem "Too Hot For Radio". Nie brak jej jednak i chwytliwości zwłaszcza w refrenach. Następna kompozycja pod tytułem "Party Song" także jest dość czadowa, obcujemy tu bowiem z doskonałą mieszanką heavy, glam metalu. Do tego utworu powstał także teledysk. Kolejny utwór zespołu pod tytułem "Dangerous Desyre" to już z kolei reprezentant nieco bardziej melodyjnego heavy, glam metalu, w bardzo chwytliwej postaci. Grupa idealnie połączyła na tym krążku gitarowe brzmienie, z brzmieniem klawiszy. Także heavy metalowy utwór pod tytułem "Mystery Eyes" niesie z sobą dużą dawkę melodyjności. Następnie muzycy prezentują kolejną melodyjnie heavy metalową kompozycję pod tytułem "Beyond The Horizon". Także i tu nie brak naprawdę ciekawych gitarowych riffów. To wszytko razem składa się na materiał, którego słucha się z przyjemnością. Świetnej muzyki jest tu jednak o wiele więcej, czego dowodzi kolejna melodyjnie heavy metalowa kompozycja pod tytułem "The Magic Of Your Kingdom". Bardzo mi się podobają jej chwytliwe refreny, ciężko także należycie nie docenić świetnych gitarowych riffów, wymieszanych z równie świetnymi popisami pani grającej na klawiszach których także i tu nie brakuje. Po tym wszystkim przechodzimy do heavy metalowego utworu pod tytułem "War Of Stars". Czad miesza się tu w ciekawy sposób z niemałą dawką melodyjności, ciężko tutaj także nie uznać naprawdę fajnej solówki gitarowej. Świetnego heavy metalu jest tu więcej, czego dowodzi także utwór pod tytułem "Protector". Także i w tej kompozycji warto zwrócić uwagę na naprawdę świetne solo gitarowe. W heavy metalowym stylu jest także utrzymany i następny utwór pod tytułem "First Blood". W tym przypadku nacisk został znów nieco bardziej położony na melodyjność jednak wymieszaną także i z odrobiną czadu. Na sam koniec zespół pozostawił jeszcze heavy metalową kompozycję pod tytułem "Follow Me". Tutaj gitarowe popisy stanowią, dowód prawdziwej wirtuozerii. Gdy album dobiega końca, pozostawia słuchacza z ochotą na więcej tak wspaniałej i ponadczasowej muzyki. Polecam Państwu ten album naprawdę bardzo serdecznie, to prawdziwa rewelacja, którą warto posiadać w kolekcji obok innych naprawdę świetnych płyt.
Album nagrano w składzie:
Mats "Mazi Bee" Borgmästars - Wokal, gitara
Tom "Coco Tommy" Tommy - Gitara
Mika "Mike Seeker" Puhto - Gitara basowa
Mikaela "Lady Soundwave" Akrenius - Klawisze, syntezatory (KASTIMONIA, RENASCENT...)
Eero "Jayce Prime" Tertsunen - Perkusja (MEGIDDON, KASTIMONIA, RENASCENT, BEYOND BELIEF, MEHIDA, KREMATOR, ANGELS OF SODOM, THE SLAVE EYE, SYMPHONY OF HEAVEN...)
Christian Palin - Wokal (RANDOM EYES, BEYOND BELIEF, ESSENCE OF SORROW, ADAGIO, MEHIDA, MAGIC KINGDOM, PANORAMA, FENYX RISING...)
Spis utworów:
1. Enter the Glamtron
2. Too Hot for Radio
3. Party Song
4. Dangerous Desyre
5. Mystery Eyes
6. Beyond the Horizon
7. The Magic of Your Kingdom
8. War of Stars
9. Protector
10. First Blood
11. Follow Me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.