Heavy Metal, Power Metal, Glam Metal, Melodic Metal, Hard Rock, AOR...


sobota, 31 sierpnia 2024

CROSSROCK - Come On Baby (2015)


Moja ocena: 10/10
Zespół hard rockowy, hair metalowy CROSSROCK powstał w São Paulo w Brazylii, założony przez frontmana Rane'a Crossa. Brazylia nie jest obca Chrześcijańskiemu metalowi, można tam znaleźć wiele wspaniałych zespołów. Jednakże brazylijskie zespoły metalowe nierzadko miały trudności z wprowadzeniem swoich albumów na rynek międzynarodowy. Zespół CROSSROCK przezwyciężył ten problem i sprawił, że Brazylijska muzyka Chrześcijańska stała się bardziej dostępna do kupienia na całym świecie. Krążek ten ukazał się nakładem duńskiej wytwórni Lion's Pride Music i wydawnictwa Voice Music w Brazylii. Myślę, że to już najwyższy czas, by zakończyć wstęp i by przejść do opisu tego, co się na nim znajduje. Gwarantuje, że jest naprawdę ciekawie, w końcu mamy tu do czynienia z kolejnym ponadczasowym arcydziełem na poziomie prawdziwie ponadidealnym. Całość zaczyna się od melodyjnie hard rockowej kompozycji pod tytułem "Call You", do której powstał także i profesjonalny teledysk. Po jej usłyszeniu od razu wiemy, że mamy do czynienia z naprawdę uzdolnionym i wartym uwagi zespołem, kolejne kompozycje tylko utwierdzają nas w tym przekonaniu. Te wspaniałe riffy, solówki gitarowe i wokale, coś wspaniałego. Dalej jest równie wspaniale w chwytliwej i dość melodyjnej kompozycji hard rockowo, hair metalowej pod tytułem "Tonight", także i ona doczekała się swojego klipu. Ta płyta jest jak wehikuł czasu zabierający słuchacza, do złotej ery tego gatunku. Moich słów dowodzi także melodyjnie heavy metalowy utwór pod tytułem "It’s All I Need. Także i ta kompozycja należy do tych naprawdę ciekawych, jednak na tym krążku nie ma słabych utworów, są same wspaniałe arcydzieła. Także i tu ciężko się nie zachwycić wspaniałym solo gitarowym, jak i chwytliwymi riffami. Wspaniałej muzyki jest tu jednak o wiele więcej, co dokumentuje melodyjnie hair metalowa kompozycja pod tytułem "Any Road. Do tego utworu muzycy nagrali także i naprawdę ciekawy teledysk. Teledysku doczekał się także melodyjnie hard rockowy utwór zatytułowany "My Life". Urozmaicony i naprawdę świetnie brzmiący repertuar zespołu utrzymuje słuchacza w ciągłym zainteresowaniu i zachwycie, ten krążek należy do tak wspaniałych arcydzieł, że nie ma na nim czego poprawiać, czego zmieniać, wszystko jest tu wspaniale dopięte na ostatni guzik. Moich słów dowodzi także heavy metalowy utwór "So Live". Także i w nim nie zabrakło i odrobiny melodyjności. Warto tu także skupić się nieco bardziej na genialnej solówce gitarowej. Na krążku nie zabrakło także i uroczej ballady pod tytułem "When Love Goes Away". Na tym jednak nie koniec naprawdę wspaniałej muzyki. Do naprawdę pięknych należy także power ballada pod tytułem "Without Love". Po wszystkim powracamy do nieco ostrzejszych brzmień. Moich słów dowodzi przebojowa kompozycja hard rockowo, glam metalowa pod tytułem "Let's Dance". To wszystko razem składa się na naprawdę wspaniały i ponadczasowy materiał. Dodatkowo uzupełnia go utwór hard&heavy pod tytułem "I Feel Your Could". W przypadku takich płyt naprawdę ciężko jest więc ukryć słowa zachwytu. Jak by tego wszystkiego było mało, całości uzupełnia jeszcze chwytliwy hair metalowy kawałek pod tytułem "Come On Baby". Takim to sposobem jednak docieramy już do końca płyty. Jako przedostatni utwór muzycy wybrali melodyjnie hard rockowy kawałek pod tytułem "Never Give Up". Chociaż ta płyta należy do tych, które mogły trwać jeszcze o wiele dłużej i wciąż nie nudzić słuchacza, to niestety dotarliśmy już do samego jej końca. Na sam koniec muzycy pozostawili jeszcze, piękną i nastrojową balladę pod tytułem "A Letter For You". Po wszystkim pozostaje naprawdę spory niedosyt na więcej tak wspaniałej muzyki. Polecam Państwu ten album bardzo serdecznie, gdyż jest to prawdziwa bardzo jasna perła w koronie Chrześcijańskiej muzyki rockowo metalowej.
Album nagrano w składzie:
Rane Cross - Wokal, gitara
Israel Nicoletti - Gitara, wokale w tle
Junior Savio - Gitara basowa, wokale w tle
JP - Perkusja
Spis utworów:
1. Call You
2. Tonight
3. Its All I Need
4. Any Road
5. My Life
6. So Live
7. When Love Goes Away
8. Without Love
9. Lets Dance
10. I Feel Your Cold
11. Come On Baby
12. Never Give Up
13. A Letter For You

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.